خبرنامه
در سایت ثبت نام رایگان نمایید، و مشترك خبرنامه‌ی ما گردید. در این صورت اخبار، رویدادها و خبرهای ویژه‌ی سايت را از طریق e-mail دریافت خواهید نمود.



خبرنامه‌های بایگانی‌شده


سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

سابقه‌ی سفارشات گذشته

تماس با ما


سیستم رسیدگی اسناد در نرم‎افزار نظام نوین مالی
امتیاز : 11 كاربر به این نوشته امتیاز داده‌اند. امتیاز متوسط4.0
نوشته شده توسط : admin, در روز شنبه 23/12/1393, در گروه " آموزش نظام نوین "
بازدید : این نوشته تاكنون 14330 بار مشاهده شده است.
چكیده : تهیه کننده: پیمان موسوی(کارشناس پشتیبانی مالی شرکت فن‌آوران اطلاعات ارتباطات روزآمد)

سیستم رسیدگی اسناد

مقدمه:

در نرم افزار نظام نوین مالی اسناد مختلف پس از طی مراحل مربوط به خود به مرحله رسیدگی اسناد منتقل می‎شوند.

رسیدگی اسناد در نرم‎افزار نظام نوین مالی از طریق منو مدیریت مالی/ سیستم رسیدگی/ رسیدگی اسناد/ کنترل اسناد حسابداری قابل دسترسی می‎باشد.

اسناد قابل مشاهده در وضعیت رسیدگی اسناد عبارتند از:

  1. اسناد عادی، اصلاحی و تکمیل افتتاحیه
  2. اسند ناشی از سیستم ایجاد سوابق کالا
  3. اسناد ناشی از سیستم ایجاد سوابق اموال
  4. اسناد ناشی از سیستم کالا
  5. اسناد ناشی از سیستم بودجه و اعتبارات
  6. اسناد ارسالی از واحدهای تابعه در رسیدگی ستاد
  7. اسناد ناشی از سیستم استهلاک


1-سندهای عادی، اصلاحی و تکمیل افتتاحیه:

این اسناد در قسمت "تنظیم سند" توسط کاربر تنظیم و پس از تایید در مرحله "پیش‎نویس اسناد" به مرحله "رسیدگی اسناد" منتقل می‎شوند:

2- سیستم ایجاد سوابق کالا:

در صورتی که کاربر نرم‎افزار نظام نوین مالی اقدام به ثبت رسید ایجاد سوابق کالا نماید پس از ثبت، تایید و نرخ گذاری رسید مربوطه این رسید به مرحله "رسیدهای آماده ثبت سند" منتقل و پس از صدور سند به مرحله "رسیدگی اسناد" انتقال می‎یابد.

3- ایجاد سوابق اموال:

اسناد مربوط به ایجاد سوابق اموال پس از تکمیل اطلاعات اموال ابتدای دروه در وضعیت "ویرایش و تکمیل کارت اموال" از طریق صدور سند در قسمت "سوابق دارایی‎ها" به مرحله "رسیدگی اسناد" منتقل می‎شود:

4- اسناد ناشی از سیستم کالا:

الف- رسید:
رسیدهای ثبت شده در نرم‎افزار نظام نوین مالی پس از عبور از مراحل "رسیدهای تایید نشده" و "نرخ‎گذاری رسید" به "حسابداری کالا، اموال و خدمات" ارسال و سپس در مرحله "رسیدهای آماده ثبت سند" صدور سند و به مرحله "رسیدگی اسناد" منتقل می‎شوند.

 

ب- حواله:

سند حواله‎های ثبت شده در نرم افزار نظام نوین مالی پس از ثبت حواله و تایید در وضعیت "حواله‎های تایید نشده" جهت صدور سند به وضعیت "حواله‎های آماده ثبت سند" منتقل خواهند شد. این اسناد نیز در مرحله "‎رسیدگی اسناد" قابل مشاهده است:

5- سیستم بودجه و اعتبارات:

الف- ثبت تامین اعتبار به صورت سیستمی:
در صورتی که سند مربوط به ثبت تامین اعتبار به صورت سیستمی و در وضعیت "حسابداری وجوه // تامین اعتبار" صادر شود، این سند پس از صادر شدن، در مرحله رسیدگی قابل مشاهده است:

ب- ثبت تفاهم‎نامه:
در صورتی که کاربر نرم‎افزار نظام نوین مالی در ستاد دانشگاه اقدام به ثبت تفاهم نامه نماید، سند مربوط به این تفاهم نامه در وضعیت "پیش‎نویس اسناد " ستاد و واحد تابعه مشاهده خواهد شد. بعد از تایید این اسناد به وضعیت "رسیدگی اسناد" منتقل می‎شوند:

6- اسناد ارسالی از واحدهای تابعه در رسیدگی ستاد:

اسناد واحدهای غیرمستقل بعد از تایید در وضعیت "تایید وصول مستندات"، به مرحله "اسناد آماده ارسال" منتقل خواهد شد. در این وضعیت بعد از تایید، سند به وضعیت " اسناد نهایی شده" منتقل شده و یک نسخه از آن نیز به صورت خودکار به "رسیدگی اسناد" ستاد ارسال خواهد شد.

7- اسناد مربوط به سیستم استهلاک:

بعد از محاسبه استهلاک توسط نرم‌افزار نظام نوین مالی، اسناد محاسبه استهلاک به صورت سیستمی و تحت عنوان "سیستم اموال" صادر و در وضعیت "پیش نویس اسناد" قابل مشاهده بوده که پس از تایید، سند به وضعیت "رسیدگی اسناد" منتقل خواهد شد:


شما چه امتیازی به این نوشته می‌دهید؟

بازخورد بازدیدكنندگان
نوشته شده توسط ارزو در روز دوشنبه 30/06/1394 12:28:36
با سلام و خسته نباشید
خواهشا در مورد هر کدام از مراحل بالا توضیح کامل تر  و جامع تری داده شود .
پاسخ:
لطفا جهت مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص مراحل فوق به راهنمای کاربری نرم‎افزار مراجعه فرمایید.

برای این نوشته كامنت بگذارید.
نام :
e-mail:
كامنت :


صفحه اصلی
نوشته‌ها
فلش‌كارت‌ها
فروشگاه
انجمن‌گفتگو
تماس با ما
© 1390 - 1384 شركت فن‌آوران اطلاعات و ارتباطات روزآمد، تمامی حقوق محفوظ است.